Στοχεύστε τους κατάλληλους πελάτες με διαφήμιση στο Google Ads
Βασική παράμετρος μια επιτυχημένης διαφήμισης Google Ads είναι η στόχευση. Μπορεί η διαφήμιση σας να είναι τέλεια αλλά αν δεν την δείξετε στο κατάλληλο κοινό τα αποτελέσματα δεν θα είναι αυτά που θέλετε. Το Google Ads προσφέρει αρκετούς τρόπους στόχευσης και γνωρίζουμε να τους χρησιμοποιούμε σωστά.
Google Ads - Αύξηση ποσοστού μετατροπών
Η προσέλκυση κοινού από το Google Ads η τα social media είναι μόνο το πρώτο μέρος της ``μάχης``. Χρησιμοποιούμε δοκιμασμένες τεχνικές ώστε να πετύχουμε την αύξηση του ποσοστού μετατροπών.
Google Ads - Ανάλυση σελίδων ηλεκτρονικού καταστήματος
Η σελίδα προορισμού που καταλήγει η διαφήμιση επιρεάζει σε σημαντικό βαθμό την επιτυχία και το κόστος της καμπάνιας.
Google Ads - Καμπάνιες στο δίκτυο προβολής
Η ομάδα που ασχολείται με το δίκτυο προβολής της Google μπορεί να σας βοηθήσει να προβληθείτε σε όλες της ιστοσελίδες που συνεργάζονται με την Google, φυσικά σε συγκεκριμένο κοινό και με συγκεκριμένο περιεχόμενο.
Google Ads - Eπαναληπτικό marketing (ReMarketing)
Σχεδόν το 98% των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας δεν καταλήγει σε αγορά, στη συμπλήρωση φόρμας ή σε τηλεφώνημα. Οι καμπάνιες Remarketing της Google είναι οι πλέον αποδοτικές για να βελτιώσετε τις μετατροπές σας, ``καλώντας`` και πάλι τους υποψήφιους αγοραστές πίσω στην ιστοσελίδα σας.
Με απλά λόγια: Τι είναι Google Ads (Adwords) και πως λειτουργεί η διαφήμιση.
Τι είναι το Google Ads (Adwords) Search network;
Κάθε αναζήτηση στο Google εμφανίζει μία σειρά αποτελεσμάτων, συνήθως τα πρώτα αποτελέσματα αποτελούν προϊόν διαφημιστικής καμπάνιας, θα το καταλάβετε εύκολα καθώς υπάρχει ή ένδειξη Διαφ. δεξιά από κάθε διαφήμιση.
Διαφέρει από τις οργανικές κατατάξεις αναζήτησης και σας επιτρέπει να διαφημιστείτε ακριβώς στα άτομα που θέλετε να προσεγγίσετε.
Με ποιον τρόπο λειτουργεί το Google Ads (Adwords);
Επιλέγουμε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σας, επίσης τον ημερήσιο προϋπολογισμό σας και το ποσό που θα πρέπει να πληρώσετε για κάθε κλικ (CPC). Όταν οι πελάτες αναζητούν κάποιον από τους όρους αναζήτησής σας, οι διαφημίσεις σας αρχίζουν να προβάλλονται στο επάνω μέρος των αποτελεσμάτων.
Μόλις ο χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας μεταφέρεται απευθείας στο landing pare που έχει δηλωθεί στην διαφήμιση.
Μερικοί από τους λόγους που τόσες πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ήδη τις διαφημίσης στο Google Ads (Adwords) για να προωθήσουν την επιχείρησή τους είναι οι εξής:
- Πληρώνετε μόνο όταν επισκέπτονται συγκεκριμένα άτομα τον ιστότοπό σας.
Το Google Ads (Adwords) βασίζεται στην απόδοση. Πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.
- Ξοδεύετε όσο επιθυμείτε.
Με το Google Ads (Adwords), ελέγχετε τι ξοδεύετε, δηλώνοντας ημερήσιο budget.
- Δεν ρισκάρετε τίποτα εφόσον γνωρίζετε τι κάνετε.
Δεν υπάρχει όρος ή δέσμευση ελάχιστων δαπανών.